28. dubna 2014 v 8:32 | Knihy :)) |  ● Recenze

Termín soutěže: 26.4. - 11.5.2014
Odpovědi posílejte na: cl.soutezeni@seznam.cz
Do předmětu zadejte: Zvířátka

E-mail pošlete spolu s Vaším jménem. Výherce budu kontaktovat e-mailem.

Nápovědu hledejte na webu

O Nakladatelství Fragment
Nakladatelství Fragment vzniklo v roce 1991 pod názvem Jan Eisler - Fragment a od května 2007 funguje jako Nakladatelství FRAGMENT, s.r.o. V současnosti patří k deseti největším nakladatelům v České republice v počtu vydaných titulů s ročním obratem přesahujícím 120 mil. Kč. Od svého vzniku vydalo více než 2200 různých publikací, jejichž prodej přesáhl 21 mil. kusů výtisků. V roce 2012 Nakladatelství Fragment vydalo 191 knižních novinek a podobně tomu bude i v roce následujícím. Nakladatelství Fragment se daří s úspěchem pronikat i na zahraniční trhy. Do konce roku 2012 bylo uskutečněno celkem 458 prodejů původních projektů do zahraničí. V roce 2005 byla založena pobočka Vydavateľstvo Fragment, s.r.o., se sídlem v Bratislavě. V roce 2012 představil stále rostoucí slovenský Fragment 97 knižních novinek.

Novinky 18. týdne

25. dubna 2014 v 13:33 | Knihy :)) |  ● Knižní novinky

Novinky 17. týdne

18. dubna 2014 v 17:33 | Knihy :)) |  ● Knižní novinky

Novinky 16. týdne

15. dubna 2014 v 21:37 | Knihy :)) |  ● Knižní novinky

Novinky 15. týdne

7. dubna 2014 v 19:56 | Knihy :)) |  ● Knižní novinky

Andrew Fukuda – Hon

6. dubna 2014 v 12:21 | Knihy :)) |  ● Recenze

Andrew Fukuda - Hon

Největší obrázek výrobku Andrew Fukuda – Hon

Jak zůstat na živu ve světě, kde jsou lidé považováni za pochoutku a všichni touží po jejich krvi?

Pravidla jsou jasná: nesmát se, nepotit se, neupozorňovat na sebe. A hlavně - nezamilovat se do jedné z nich! Gen se liší od všech ostatních. Nedokáže běžet rychlostí blesku, sluneční světlo ho nezabije a nemá neukojitelnou touhu po krvi. Není upír, je člověk.

Je vybrán, aby se zúčastnil honu na poslední lidi. Jeho pečlivě utajovaný život se hroutí. Skupina bezcitných lovců začíná tušit, že s ním není něco v pořádku. Seznámení s dívkou v něm probudí city, které do té doby neznal. Gen našel něco a někoho, za co má cenu bojovat, a jeho potřeba přežít ve světě plném nemilosrdných dravců je stále silnější...

Když se mi dostalo možnosti, že mohu na výtisk Hon udělat recenzi, řekla jsem si, že proč ne.
Na začátek Vás upoutá velice pěkný obal knihy a také její anotace.

Když se pustíte do čtení, několik prvních stránek Vás může zmást, ale po začtení do dalších řádků už jste zase na své vlně. Ponoříme se do světa, kde žije hlavní hrdina, Gen, ale tento svět není svět lidí, nýbrž svět upírů, kde jsou lidé potravou o oni jsou jiní než Gen, protože on je člověk (= glupan). Postupným čtením poznáte, že být člověkem mezi upíry vůbec není jednoduché, neboť glupaní maso je pro upíry velice lahodné. Posledních pár glupanů je umístěno v ústavu pro studium, ale... proč se vlastně kniha jmenuje HON? Jednou za opravdu dlouhý čas se pořádá Hon na glupany. Na tento hon je vylosován Gen a tak musí bojovat o přežití. Seznámíte se také s upírkou jménem Záře - což je vlastně Genova spolužačka, která se o něj velice zajímá a chce zřejmě něco více, než jenom přátelství.

Kniha se bude líbit všem, co mají rádi upírskou tématiku, ale také těm, kdo rádi čtou dystopii.
V knize nechybí akce, zápletka, kdy budete zatajovat dech, ale najdete tu také romantiku.

Autorem knihy je Andrew Fukuda, který mě už od začátku čtení, velice vtáhl do děje. Povedlo se mu napsat knihu, která nenechá čtenáře v klidu. Kniha je velice příjemná na čtení a děj je velice zajímavý, poutavý a originální, že ho nepředpovíte předem - budete jen listovat a číst mezi řádky, dokud nebudete u konce a nebudete vědět, jak to celé dopadlo - a je to něco jiného, než obyčejně čtenář čte - a tak se pozná opravdu skvělá kniha, která stojí za přečtení!

Když se mi dostal reading copy do rukou, začala jsem číst a nemohla jsem přestat, protože mě to tak vtáhlo do děje, že jsem knihu přečetla jedním dechem, i když jsem u ní měla občas husí kůži a byla jsem děsně zvědavá, co se stane dál. Čtení této knihy jsem si velice užila, i když velice připomíná děj Hunger Games, přesto je Hon velice originální a skvěle pojatý, proto.... bych Vám velice ráda tuto knihu Andrew Fukuda - Hon doporučila.

Když zapadne slunce, je čas na ÚTĚK!

Tímto bych chtěla velice poděkovat nakladatelství
za poskytnutí úžasného reading copy k recenzi. ☺